عشق...!
حرف های نارنجی
وبلاگی متفاوت و شاد
درباره وبلاگ


سلام من الهه هستم متولد 11بهمن سال 1375 اینو گفتم تابرام تولد بگیرین و بهم کادو بدین!!!! به شدت به وب گردی علاقه دارم پروفایلمم فعاله. همه کسایی رو هم که نظر می دن دوست دارم فقط از گفتن کلماتی مثل "خوب بود","باحال بود"و "خوندمت"و....توی نظر هاتون جدا پرهیز کنید!! مطالب این وبلاگ هر هفته یا لااقل 2هفته یه بار آپ می شه پس حتما بهم سر بزنین شاید یادم بره همه رو خبر کنم پس لطفا منو توی وبلاگ دوستان قرار بدین تا هر وقت آپ شدم خبر دار شین برای خوندن مطاب قبلی این وبلاگ هم به آرشیو ماهانه رجوع کنین{archives} متشکرم

پيوندها
اخبار شهردبیران وایران
پرواز پروانه خيال من(قاصدك)
خاطرات متاهلانه و مطالب بامزه مثل آلبالو
الهه ناز
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرف های نارنجی و آدرس elahe57.GLXblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 36479
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
elahe

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, :: 16:8 :: نويسنده : elahe

 خنده دار , گروه اینترنتی بارونی , جالب ,Www.Barooniha.ir

می بینین تو رو خدا!

مردم چقدر چندشن!

نظر؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: